Notes de premsa 10/06/2024

300 estudiants obtenen un títol propi de postgrau

El Centre de Formació Permanent de la Fundació URV ofereix programes acadèmics que responen a les necessitats formatives dels professionals

Lliurament dels títols propis de postgrau als jardins de Mas Miarnau.

Els jardins de Mas Miarnau de Reus van ser l’escenari de l’acte de lliurament de títols propis de postgrau de la URV el divendres 7 de juny. Es van atorgar a les 301 persones que van graduar-se el curs 2022-23. Van cursar algun dels 21 programes acadèmics que el Centre de Formació Permanent de la Fundació URV ofereix per respondre a les necessitats de formació continuada dels professionals.

En el decurs de l’acte a la seu del Centre de Formació Permanent de la FURV, la professora del Departament de Bioquímica i Biotecnologia de la URV, Begoña Muguerza, va oferir la ponència “Formació i creixement personal”.

Ponència de Begoña Muguerza duran l'acte de lliurament de títols propis als jardins de Mas Miarnau.
Ponència de Begoña Muguerza duran l’acte de lliurament de títols propis als jardins de Mas Miarnau.

L’acte de lliurament va ser presidit pel rector de la Universitat Rovira i Virgili i president de la Fundació URV, Josep Pallarès; la vicerectora de Política Acadèmica i Qualitat, Iolanda Tortajada; la regidora d’Educació i Ciutadania de l’Ajuntament de Reus, Pilar López, i la directora del Centre de Formació Permanent de la FURV, Natàlia Rull.