Convocatòries 30/09/2022

Acte central de la Nit Europea de la Recerca a Tarragona

• Data: 30 de setembre de 2022
  • Lloc: Plaça Corsini de Tarragona

Aquest divendres, de 16.30 a 21.00 tindrà lloc l’acte central de la cinquena edició de la Nit Europea de la Recerca a la plaça Corsini. Durant aquesta franja horària  prop de 200 investigadores i investigadors oferiran uns 40 tallers científics de diferents disciplines. Durant tota la tarda els mitjans qui podreu agafar imatges.

Per fer entrevistes o per qualsevol petició concreta, us podeu adreçar al punt d’informació que hi haurà al centre de la plaça.

A les 18.00 hi haurà la inauguració oficial a càrrec del rector de la URV, Josep Pallarès, i l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà. Els acompanyaran els directors dels quatre instituts de recerca del territori (ICAC, ICIQ, IISPV i IPHES), consellers de l’Ajuntament i vicerectors de la Universitat.

En acabar la inauguració, que durarà 10 minuts, es farà una fotografia de grup i s’atendran els mitjans que ho vulguin. Posteriorment les autoritats visitaran la fira de tallers.

Per a més informació:  https://diaridigital.urv.cat/la-nit-europea-de-la-recerca-omplira-divendres-la-placa-corsini-amb-una-quarantena-de-tallers-cientitifics/