Convocatòries 07/07/2020

Atenció als mitjans per les proves de Selectivitat, PAU 2020

• Data: Dimarts, 7 de juliol de 2020
  • Lloc: A les 10 h, a l'exterior del campus Catalunya, entrada per l'Av. de Catalunya, Tarragona

Dimarts 7 de juliol comencen les Proves d’Accés a la Universitat – PAU 2020- per a 3.749 (any anterior 3.119)estudiants de batxillerat i cicles formatius de les comarques de Tarragona que aspiren a accedir als estudis universitaris. Del total, 3.191 són estudiants de batxillerat, 268 provenen de cicles formatius i 290 són de matrícula lliure.

Les proves seran els dies  7, 8, 9 i 10 de juliol, i es faran en set tribunals a Tarragona (campus Catalunya, campus Sescelades, IES Vidal i Barraquer, IES Compte de Rius, IES Martí i Franqués), quatre a Reus (Facultat d’Economia i Empresa, IES Baix Camp, IES Roseta Mauri i IES Gabriel Ferrater), un a Vila-seca (IES Vila-seca), un a Valls (IES Narcís Oller), un a El Vendrell (IES Baix Penedès), un a Móra d’Ebre (IES Julio Antonio), un a Calafell (IES Camí de Mar), un a Cambrils (IES Cambrils), i quatre a Terres de l’Ebre: tres a Tortosa (campus Terres de l’Ebre, IES Dertosa (antic Joaquim Bau) i IES Cristòfol Despuig), i un a Amposta (IES Ramon Berenguer IV). El procediment és similar als anys passats, però adaptat a les noves necessitats pel COVID19, i els horaris han canviat per evitar, en la mesura del possible, concentracions massa grans d’estudiants.

Hi haurà una atenció als mitjans a les 10.00 h, al campus Catalunya, i abans, a les 8.30 h, es podran prendre imatges de l’inici de les proves

Informació pels mitjans: El portaveu de la Universitat durant les proves de Selectivitat serà el coordinador per les comarques de Tarragona, el professor de la URV Antonio M. García Español. El dimarts atendrà als mitjans interessats en el desenvolupament de l’inici de les proves a les 10.00 h. al Campus Catalunya (entrada per l’Av. Catalunya).

Per fer imatges, els mitjans gràfics es poden dirigir preferentment al tribunal que funcionarà al campus Catalunya, aula 201, prèvia autorització de la Presidenta del Tribunal, que facilitaran als mitjans la feina de fer imatges entre les 8.30, hora de concentració dels estudiants, i les 9 matí, hora d’inici de les proves.

Des de la Coordinació de les proves de Catalunya ens recorden: L’accés a les aules no és permès als mitjans de comunicació durant la realització de les proves. Els mitjans de comunicació hauran de fer sempre des de l’exterior les connexions, entrevistes, seguiment d’alumnes, i només podran accedir a l’interior de l’edifici els fotògrafs i operadors de càmera, però no estan autoritzats a gravar dins de les aules mentre s’estan fent els exàmens.

També ens recorden el deure de respectar l’anonimat dels alumnes (evitar emetre els noms quan els criden o ensenyar primers plans dels DNI, per exemple)

Més informació i detalls pràctics pel seguiment de la informació al document adjunt