Convocatòries 10/06/2022

Concurs de mòbils autopropulsats amb hidrogen i final del Food Challenge Design

• Data: Divendres, 10 de juny de 2022
  • Lloc: Campus Sescelades

Els estudiants de primer dels graus en Enginyeria Química i en Enginyeria en Bioprocessos Alimentaris presenten els projectes integrats en format de concurs aquest divendres 10 de juny al migdia.

A partir de les 11:45 h, als porxos dels laboratoris del campus Sescelades, una desena d’equips estudiants d’Enginyeria Química hauran de demostrar que el mòbil autopropulsat amb hidrogen produït per ells funciona. Pocs minuts abans de la competició, el jurat els informarà de la distància que haurà de recórrer el cotxe per calibrar-lo i fer funcionar una segona reacció química per a la frenada del vehicle. Més informació.

A les 12:30 h a l’aula 111 de l’ETSEQ (campus Sescelades), els equips de primer d’Enginyeria de Bioprocessos alimentaris que participen al Food Challenge Design, una competició a través de la qual han dissenyat aliments eco-innovadors amb propietats que afavoreixen la bona salut mental, exposaran la concepció del producte als membres del panell i a continuació faran un tast per avaluar-los. Més informació.

Totes dues demostracions formen part del projecte integrat del primer curs dels diferents graus de l’ETSEQ, que permet als estudiants posar en pràctica en un sol projecte el que han après a les diferents assignatures del curs, incloent competències necessàries al món laboral.