Convocatòries 14/02/2024

Reforma integral de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia

• Data: Dimecres, 14 de febrer de 2024, a les 11 h
  • Lloc: Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia (edifici W0 del campus Sescelades, carretera de Valls, s/n, Tarragona. Darrere de l'Escola Pràctiques)

La Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, que és l’edifici més antic de la Universitat, es reformarà completament en unes obres que tenen una durada prevista d’un curs i mig. Per aquest motiu l’activitat docent i investigadora es reubicarà en espais alternatius, un moviment que afecta 1.500 estudiants.

Us convoquem a una roda de premsa per explicar les intervencions que es faran a l’edifici, els objectius i com es garantirà tota l’activitat presencial en el temps que durin les obres. Serà dimecres 14 de febrer a les 11 h i hi intervindran:

• Josep Pallarès, rector de la URV
  • Juan Antonio Duro, vicerector d’Economia, Infraestructures i Relacions Institucionals
  • Jordi Tous, degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia

La roda de premsa tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia i, en acabar, podreu prendre imatges dels espais que es reformaran en un recorregut per les instal·lacions.

Aparcament

Si veniu en cotxe, podreu deixar-lo a l’aparcament del Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació, a la zona propera a l’avinguda Països Catalans. Per accedir-hi, cal que truqueu a l’interfon i indiqueu el nom del vostre mitjà perquè obrin la barrera. La facultat està ubicada a l’edifici W0 del campus Sescelades, darrere de l’Escola Pràctiques.

Vegeu el plànol, on hi trobareu marcats els accessos a l’aparcament i a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (per la porta principal).