Convocatòries 29/11/2019

Roda de premsa amb motiu de la investidura com a doctora honoris causa de la pedagoga Pilar Benejam

• Data: Divendres, 29 de novembre a les 10.30 h
  • Lloc: Sala Tàpies, a Rectorat, carrer de l'Escorxador s/n, Tarragona

Pilar Benejam i Arguimbau, pedagoga, serà investida doctora honoris causa per la URV. Serà apadrinada per Antoni Gavaldà Torrents, professor del Departament d’Història i Història de l’Art. Benejam ha destacat per la seva implicació amb els Moviments de Renovació Pedagògica, nom amb què es van donar a conèixer un seguit d’associacions, col·lectius i grups de mestres d’arreu de Catalunya que col·laboraren per aconseguir una escola pública catalana de qualitat, en sintonia amb l’Associació de Mestres Rosa Sensat.

Prèviament a l’acte, el mateix 29 de novembre a les 10.30 h, Pilar Benejam oferirà una roda de premsa a la sala Tàpies del Rectorat acompanyada de la rectora, María José Figueras, i el padrí. L’acte d’investidura és a les 12 h al Paranimf de la Universitat (c. de l’Escorxador, s/n, Tarragona).