02/09/2024

Àngels Anton, membre del Personal Tècnic, de Gestió, d’Administració i Serveis de la URV, ha traspassat

La cerimònia de comiat és aquest dilluns a les 18.30 h a l'església de Sant Pau de Tarragona

Àngels Anton Nuez, membre del Personal Tècnic, de Gestió, d’Administració i Serveis de la Universitat Rovira i Virgili, va morir aquest dissabte 31 d’agost als 59 anys. La vetlla és avui dilluns al tanatori de Tarragona a partir de les 13 hores i la cerimònia de comiat se celebrarà a les 18.30 h a l’església de Sant Pau de Tarragona.

Va incorporar-se a la URV el juny del 1992 i, des de llavors, ha treballat a la secretaria de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química i, sobretot, al Departament de Geografia i al d’Història i Història de l’Art, on estava actualment.

La comunitat de la Universitat Rovira i Virgili s’uneix al dol de la seva família i amics.

Subscriu-te als butlletins de la URV