05/10/2021

Arrenca la cinquena edició del Màster Universitari en Genètica, Física i Química Forense

19 estudiants han començat els estudis en aquest màster de la Facultat de Química

Aquesta és la cinquena promoció del Màster Universitari en Genètica, Física i Química Forense que va començar el 4 d’octubre.

Entre els perfils d’accés predominen les ciències biològiques com la bioquímica i biologia molecular i la biotecnologia i la química, encara que també han accedit estudiants graduats en física.

De totes les promocions, aquesta és la més internacional a data d’avui. A més d’estudiants de diferents universitats de l’estat espanyol, comptem amb estudiants d’ Argentina, Equador, Marroc, Portugal, Puerto Rico i Romania.