07/10/2024

Blanca Llauradó Crespo, reconeguda en la segona edició del premi David Riaño Ramos

El guardó és en memòria del professor expert en Intel·ligència Artificial de la Universitat Rovira i Virgili

La premiada, Blanca Llauradó Crespo, amb el sotsdirector de l'ETSE, el professor Antonio Moreno.

La segona edició del premi David Riaño Ramos-Fractus ha reconegut l’estudiant Blanca Llauradó Crespo. El premi es va lliurar el passat 2 d’octubre a la Facultat d’Informàtica de Barcelona, centre de la Universitat Politècnica de Catalunya. Aquesta institució participa en el Màster Interuniversitari en Intel·ligència Artificial, juntament amb la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Barcelona. Les persones que poden rebre el premi són estudiants d’aquest màster.

El premi David Riaño Ramos-Fractus vol ser un homenatge al professor del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques de la URV, pioner en la recerca en Intel·ligència Artificial, i traspassat l’any 2022. Llicenciat en Informàtica i doctor per la UPC, va incorporar-se a la URV l’any 1992 com a membre del grup de recerca BANZAI, que va dirigir els darrers 25 anys. De fet, el mateix professor fou coordinador del Màster Interuniversitari en Intel·ligència Artificial.

Subscriu-te als butlletins de la URV