28/06/2024

Celebrat l’acte de cloenda del màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades 2023-2024

El màster és interuniversitari i s’imparteix conjuntament amb la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat de Girona. Aquest curs 2023-24 s’ha impartit la 17a edició com a màster oficial

L’acte de cloenda va tenir lloc el 27 de juny a les 16 h a la Sala de Graus de la Facultat de Química i va ser inaugurat per la vicerectora de Recerca de la URV, Marina Galià. A la mesa presidencial també hi havien el degà de la Facultat de Química, Joan Carvajal, la coordinadora del màster de la Universitat Rovira i Virgili, Rosa Maria Marcé, el coordinador del màster de la Universitat Jaume I, Antoni Roig, i la coordinadora del màster de la Universitat de Girona, Enriqueta Anticó.

D’esquerra a dreta: Antoni Roig (UJI), Joan Carvajal (degà de la Facultat de Química), Marina Galià (vicerectora de Recerca de la URV), Rosa Mª Marcé (URV) i  Enriqueta Anticó (UdG).

Antoni Roig va presentar el conferenciant José Luis Aranda Mares, director tècnic de Cromatografía a EUROFINS-Iproma, i responsable del laboratori de Compostos Orgànics. Ell va impartir la conferència “Retos y oportunidades de la cromatografía en el medioambiente”.

Un moment de la conferència impartida per José Luis Aranda.

En acabar la ponència els estudiants del màster van ser anomenats per Rosa Maria Marcé per rebre un diploma i un obsequi de la Facultat de Química de mans dels membres de la mesa. Tot seguit, el coordinador de la Universitat Jaume I, Antoni Roig, va fer una valoració del màster i la coordinadora de la UdG, Enriqueta Anticó, va tenir unes paraules d’agraïment per a tots els participants, amb especial menció a les empreses i centres de recerca que acullen els estudiants per a la realització del Treball de Fi de Màster.