25/06/2024

Clou el màster en Nutrició i Metabolisme amb una conferència sobre les oportunitats professionals del mercat de la salut natural

El màster interuniversitari s'organitza conjuntament amb la Universitat de Barcelona

L’acte de cloenda del màster interuniversitari en Nutrició i Metabolisme del curs 2023-2024 va tenir lloc el dia 20 de juny a les 17 h a l’Aula magna del campus Catalunya de la URV.

El màster s’organitza conjuntament entre la URV i la Universitat de Barcelona amb la col·laboració de la Universitat de les Illes Balears. El degà de la Facultat de Química, Joan J. Carvajal, va inaugurar l’acte i tot seguit va cedir la paraula a la coordinadora del màster de la URV, Anna Arola, qui va presentar al conferenciant.

La conferència inaugural “Salud natural. Un mercado emergente con oportunidades profesionales”, va anar a càrrec de Javier Navarro Olivella, director de la Fundación Uriach.

Javier Navarro en un moment de la seva conferència.

Tot seguit la secretària de la facultat, Maribel Matheu, va anar cridant als alumnes del màster perquè recollissin un diploma i un obsequi de mans dels dos coordinadors i del degà, respectivament. A continuació, l’alumna del màster Kafi Yamili Kabboutt va interpretar unes peces musicals amb violí.

Un dels alumnes recollint el diploma i l'obsequi de mans dels membres de la mesa
Un dels alumnes recollint el diploma i l’obsequi de mans dels membres de la mesa
Un moment de la interpretació musical de Kafi Yamili Kabboutt.
La coordinadora del màster a la URV, Anna Arola, en un moment de la seva intervenció. Al seu costat, el degà de la Facultat de Química, Joan J. Carvajal i el coordinador del màster de la UB, Jose Antonio Fernández.

Aquest màster interuniversitari ha tingut aquest curs acadèmic 2023-2024 un total de 54 alumnes matriculats, dels quals un 57% prové de fora de l’Estat espanyol, essent, per tant, un ensenyament altament internacionalitzat.