13/10/2015

Dos projectes de la URV participen al Pitching Audiovisual Universitat-Indústria

Es tracta dels projectes The Show of God, de Jordi Nadal i Joan Coll, i Reinventados: oportunidades en tiempos de crisis, de Mireia Jansà, Clàudia Llambrich, David Lleixà i Alexander Romero. Inscrits, respectivament, en les categories de Ficció i No Ficció.

Els dies 21 i 22 d’octubre, tindran lloc, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB, Montealegre, 5 – Barcelona) els Pitching Audiovisual Universitat-Indústria 2015, on una vintena de projectes seleccionats prèviament per un comitè d’experts es presentaran davant d’un grup de representants del sector audiovisual. Els estudiants disposaran de set minuts per presentar el seu projecte (clip inclòs) i els professionals de set minuts per fer comentaris i preguntes. Prèviament els estudiants seleccionats participen en un taller en el qual treballen amb l’ajuda de professionals per millorar la presentació dels seus projectes.

El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria es presenta com un nou espai que neix amb l’objectiu de ser el punt de trobada entre els estudiants universitaris que estan desenvolupant projectes audiovisuals i els professionals amb interès a participar-hi.