18/10/2024

El curtmetratge “El Rincón del Olvido” guanya la Beca Canal Reus al millor treball de fi de grau de Comunicació de la URV

Un jurat n'ha valorat la qualitat de la imatge i el so, així com la complexitat de la producció

La Fundació Privada Reddis de Reus ha acollit aquest dijous el lliurament de la primera Beca Canal Reus al millor treball de fi de grau dels Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili. El guanyador ha sigut el curtmetratge El Rincón del Olvido, dels estudiants de la URV Juan David Arboleda, Iker García, Berta Casas, Miranda Gener, Maria Clavero i Àlex Olacia. El jurat, format per representants de Canal Reus, la Xarxa Audiovisual Local (XAL) i la URV, ha volgut destacar “la qualitat de la imatge i el so del treball”, així com també “la complexitat de la producció”.

Dues de les components de l’equip del treball guanyador.

A més del curtmetratge guanyador, la Beca Canal Reus ha comptat amb tres finalistes més, documentals en els tres casos. El jurat ha volgut que quedi constància de la “valentia dels i les estudiants a l’hora d’afrontar temàtiques incòmodes, portant a terme una producció informativa molt complexa i meritòria”, i afegeixen que “la seva visió periodística valenta i arriscada fan dels treballs un molt bon punt d’inici de la seva futura carrera professional”.

La Beca Canal Reus neix en motiu del 25è aniversari de la televisió i està dotada amb 1.500 euros. La Beca es finança inicialment gràcies a l’últim premi Mañé i Flaqué, aconseguit per Canal Reus amb el documental Reus 1970-2020: La transformació d’ una ciutat. Aquesta beca és fruit de la voluntat de Canal Reus de distingir el talent dels alumnes que es formen a la Universitat Rovira i Virgili. Els treballs que s’hi presenten han de comptar amb una excel·lent de nota final del treball de fi de grau.

Subscriu-te als butlletins de la URV