31/10/2016

El director de Gestmusic Tinet Rubira, en la inauguració del màster en Continguts Televisius d’Entreteniment

La sessió inaugural del curs 2016/2017 d'aquest màster, el dia 24 d'octubre al campus Catalunya, va comptar amb la intervenció del director de la productora Gestmusic, coorganitzadora del programa, i del professor Manuel Palacio de la Universidad Carlos III de Madrid

Un moment de la inauguració de curs d'aquest màster, a la sala de graus del campus Catalunya.

La sessió, que va constituir l’inici de classes, va començar amb una presentació a càrrec de les professores Laia Quílez i Maria Dalmases, codirectora del màster i coordinadora acadèmica respectivament, que van donar la benvinguda als estudiants en el nou curs acadèmic. Tot seguit, Tinet Rubira, codirector del programa i director de Gestmusic Endemol des de l’any 2011, va protagonitzar un col·loqui sota el títol “Crear i produir continguts per a televisió”. Finalment va tancar l’acte, parlant sobre: “La importància de la televisió en l’entreteniment” Manuel Palacio, catedràtic de Comunicació i Publicitat de la Universidad Carlos III de Madrid.

El màster en Continguts Televisius d’Entreteniment està obert a totes aquelles persones que vulguin adquirir habilitats per desenvolupar-se en els àmbits de creació i comercialització d’aquests productes; en el disseny de producció, les tècniques de màrqueting i la creació d’una imatge de marca, el finançament i venda de formats en l’ àmbit nacional i internacional, i en els aspectes legals relacionats amb la producció televisiva. Compta amb un cos docent de setze professors, de la URv i externs, experts en les diferents àrees.

Gestmusic va ser fundada el 1985 per Josep Maria Mainat, Toni Cruz i Miquel Àngel Pascual, del grup musical ‘La Trinca’. En la dècada dels 90 i amb l’aparició de les cadenes privades, es va convertir en una de les principals productores del país. Entre les produccions de més èxit  destaca “Operación triunfo”, “Crónicas Marcianas”, “Lluvia de estrellas”, “No te rías que es peor”, “Parodia nacional”, “El hormiguero”, “¡Mira quién baila!”, “¡Allá tú!”, “Atrapa un millón”, “Tú sí que vales”, “Tu cara me suena” i “¡Ahora Caigo!”, entre d’altres. Actualment està integrada en el grup Endemol Shine, companyia global de creació, producció i distribució de continguts audiovisuals amb presència en més de 30 mercats.

Més informació:

Màster en Continguts Televisius d’Entreteniment