12/05/2023

El màster en Prevenció de Riscos Laborals clou amb el reconeixement de la trajectòria dels professors Magí Casellas i Catalina Ubiedo

El dimecres 10 de maig de 2023 es va celebrar a l'ETSEQ l'acte de cloenda

Montse Ferrando i Magda Constantí lliuren una placa commemorativa al professor Magí Casellas.

El dimecres 10 de maig de 2023 es va celebrar a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ) l’acte de cloenda del màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals  (MPRL), que es va posar en marxa a la Fundació URV i va passar a ser màster oficial de la URV el 2009.

En el mateix acte, la directora de l’ETSEQ, Montserrat Ferrando, i la coordinadora del màster, Magda Constantí, en nom de l’ETSEQ, del Departament d’Enginyeria Química i dels propis companys i companyes del màster van lliurar dues plaques commemoratives als professors Magí Casellas i Catalina Ubiedo, per la seva llarga trajectòria i implicació en el màster.

Montse Ferrando i Magda Constantí lliuren una placa commemorativa a la professora Catalina Ubiedo.

Ambdós han estat professors del MPRL des dels seus inicis a la Fundació URV i per diferents motius professionals i/o personals deixen el màster. D’aquesta manera, s’ha volgut reconèixer la seva dedicació i iniciativa, que han contribuït a l’èxit d’aquests estudis. A l’acte van assistir el professorat del MPRL i alumnes del mateix màster del curs 2022-23