19/07/2024

Els alumnes del grau de Gestió en Turisme i Hoteleria podran explorar la indústria creurística

El grau de Gestió en Turisme i Hoteleria inclourà sessions centrades en la indústria dels creuers en la seva oferta de Seminaris Interdisciplinaris

La indústria dels creuers ha experimentat un creixement important durant l’última dècada, amb milions de passatgers que s’embarquen en creuers cada any. Aquesta expansió ha generat una demanda de professionals ben versats en els aspectes únics de les operacions de creuers. El nou curs de la Facultat titulat “Gestió de l’activitat de creuers. L’experiència de MSC Cruceros” pretén dotar els estudiants de les habilitats i els coneixements que necessita aquest sector.

L’assignatura optativa s’inclourà en el primer quadrimestre i s’ha dissenyat  per proporcionar als estudiants una comprensió integral del sector dels creuers. Cobrirà una sèrie de temes, com ara operacions de creuers, estratègies de màrqueting, sostenibilitat ambiental i gestió de l’experiència dels passatgers i inclou una sortida de camp.

Aquesta iniciativa es durà a terme en col·laboració amb experts de l’empresa MSC Cruceros i respon al creixent interès mundial pels viatges en creuer i la dinàmica en evolució de la indústria.

Un component clau del curs serà el seu èmfasi en la sostenibilitat ambiental. Amb un escrutini creixent de l’impacte ambiental dels creuers, el curs explorarà les millors pràctiques per minimitzar les petjades ecològiques i promoure el turisme sostenible.

El curs s’inclou en l’assignatura optativa Seminaris Interdisciplinaris i és necessari inscriure’s durant el procés de matricula.