12/05/2022

Estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques viatgen a Brussel·les per conèixer el Parlament Europeu

També visiten la Delegació de la Generalitat de Catalunya davant la Unió Europea

Els estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques a les escales del Parlament Europeu.

22 estudiants del grau de Dret i dels dobles graus de Dret i ADE i de Dret i Relacions Laborals són a Brussel·les aquest dijous i divendres per visitar el Parlament Europeu. Han pogut conèixer de primera mà l’activitat del Parlament, entrar a l’hemicicle i intercanviar impressions amb l’eurodiputat Antoni Comín, que ha estat qui els ha convidat.

El desplaçament a Brussel·les per conèixer les institucions europees es completa amb la visita al punt d’informació de la Comissió Europea i l’exposició Experience Europe. Aquest divendres 13 de maig el grup també visitarà la Delegació de la Generalitat de Catalunya davant la UE, on s’explicarà el paper i importància que juguen els governs locals en la construcció europea.

Els estudiants visiten les institucions europees acompanyats pels professors Alfonso González, Adrià Calvet i Carmen Montero. Aquesta visita forma part de les activitats que anualment fan els estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques des de fa anys.