06/02/2018

I Torneig Bowling URV, un èxit de participació

En el torneig entre 55 membres del personal de la URV d'onze unitats diferents va haver-hi bon clima, ganes de passar-s'ho bé i de repetir l'experiència

El “I Torneig Bowling URV”, organitzat per al personal d’administració i serveis (PAS) i al personal docent i investigador (PDI), va tenir lloc el passat divendres 2 de febrer, amb la idea de poder gaudir d’una estona divertida envoltats dels companys de feina. El torneig va ser tot un èxit ja des del període d’inscripció, i es va haver d’ampliar els equips per poder donar cabuda a totes les peticions.

La competició tenia unes característiques especials, els participants havien d’agrupar-se en equips (de mínim 2 i màxim 5 persones ) i tots havien de ser del mateix servei, oficina, departament, unitat, ensenyament , facultat, campus … . Així es va arribar a un total de 12 equips amb 55 membres del PAS i del PDI de la URV.

El torneig va tenir lloc al Bowling Diverland de Les Gavarres a partir de les 20 h. Des de les 19’30 h, els equips van anar arribant i confirmant la seva assistència. Van recollir també una samarreta identificativa de la URV i un cop tothom va estar preparat i tots els equips al complet, es va fer la foto general. Tothom estava molt expectant perquè comences el torneig i els familiars també van aplegar-se entre les taules dels jugadors/es. Fins i tot es va improvisar la participació, fora de torneig, dels fills/es dels treballadors/es que hi eren presents.

La partida va tenir de tot: crits, alegries, salts, abraçades i fins i tot la típica coreografia posterior als strikes. L’organització del torneig, per part d’EsportsURV, atorgava un primer i segon premi als majors còmputs de punts per equips. També hi havia premi individual al millor resultat.

Els 12 equips participants corresponents a diferents àmbits de la URV van ser: FiCMA (grup de recerca), I-Center, edifici D2 (campus Catalunya), Oficina Logística (campus Catalunya), OAM, OOU-1, OOU-2, OSD Intercampus, Rectorat, Servei de Gestió Acadèmica, Servei Lingüístic, i USGCD-FCEP-DPe-DPs. Destaca la gran participació de la Oficina d’Orientació Universitària (OOU), que amb deu membres van organitzar-se en dos equips. També cal fer una menció especial als equips que van abillar-se amb samarretes, pins, penjolls i fins i tot, les representants del Servei de Gestió Acadèmica, amb jaquetes al més pur estil de les jugadores de bolos americans.

Un cop finalitzades totes les partides es va fer el recompte per pistes, cada equip estava en una pista. L’equip que va obtenir la millor puntuació, i per tant , els campions del “I Torneig Bowling URV”  va ser els FiCMA, Física i Cristal.lografia de Materials, i l’equip sotcampió va ser el Servei Lingüístic. El premi a millor puntuació individual va ser per una component de l’equip sotscampió, Montse Rollizo.

Equip FiCMA, guanyador del Torneig.
Equip del Servei Lingüístic, segon classificat.
Montse Rollizo, guanyadora individual del Torneig.

El torneig va ser una activitat molt divertida, on tothom va competir amb molt “fair play” entre companys. A l’hora de marxar només hi havia una pregunta: quan serà el següent torneig? Des de EsportsURV es valora molt positivament la participació de tot el personal participant. Ara, la pròxima edició serà pels estudiants de graus i màsters URV, però sense deixar d’organitzar una segona edició per a PAS i PDI abans de finalitzar aquest curs 2017-18.

Aquí teniu tots els resultats i més fotografies.