25/05/2022

Joan Alias, de la Secretaria de Gestió Acadèmica del campus Bellissens, ha traspassat

El comiat serà dijous 26 a les 11 h al Tanatori Municipal de Tarragona

Joan Alias Echevarria, personal d’administració i serveis de la Secretaria de Gestió Acadèmica del campus Bellissens, ha mort sobtadament aquest dimarts 24 de maig als 63 anys. La vetlla és fins dijous 26 al Tanatori Municipal de Tarragona, on a les 11 h es farà la cerimònia de comiat.

Alias treballava des del març del 2017 a la Secretaria de Gestió Acadèmica del campus Bellissens. Va començar a treballar a la Universitat al desembre del 2010 en diferents períodes, fins que a partir de l’any 2015 va fer-ho de manera estable a les secretaries de la Facultat d’Economia i Empresa i de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut.

La Secretaria de Gestió Acadèmica i tota la Universitat Rovira i Virgili s’uneixen al dolor de la seva família i amics.

1. Cristina |

Joan, no t’oblidarem, només seguirem vivint sense tu… com en els teus relats.