03/03/2022

La consellera de Drets Socials, Violant Cervera, visita el campus Terres de l’Ebre

La rectora, Maria José Figueras, assegura que els objectius de la Universitat i la conselleria estan “alineats” i “units” per l’assoliment de l’agenda 2030 de l’Organització de les Nacions Unides

La consellera de Drets Socials, Violant Cervera, visita el campus Terres de l'Ebre.

La consellera de Drets Socials, Violant Cervera, va visitar aquest dimecres a la tarda el campus Terres de l’Ebre de la URV. La rectora de la Universitat, Maria José Figueras, va rebre la consellera i van compartir impressions sobre l’arribada dels fons Next Generation i els objectius “compartits” de la conselleria i la Universitat, centrats en les 17 línies d’actuació de l’Agenda 2030 de l’Organització de les Nacions Unides. Instants després, la rectora va convidar la consellera a signar el Llibre d’Honor de la URV. “Des del departament tenim com a lema que tothom pugui viure on vulgui i com vulgui. Ajudeu-nos a fer-ho possible”, va escriure Cervera.

La consellera va conèixer els diferents espais i aules del campus i també va visitar l’exposició ubicada al vestíbul, titulada “Llum a l’ànima. Palmira Jaquetti 1895 – 1963”. Ho va fer acompanyada de la rectora, la sotsdirectora del campus, Sílvia Reverté, i la coordinadora d’aquest, Laia Grau.

La consellera Violant Cervera signa el Llibre d’Honor de la URV.
“La nostra missió està molt alineada amb la conselleria”

La consellera va arribar a Tortosa per presentar les accions projectades des de Drets Socials arran dels fons Next Generation. La conferència va ser inaugurada per la rectora, qui va destacar que “la nostra missió molt alineada amb la conselleria”, i va ressaltar la capacitat de “generar coneixement” i “expertesa” al territori. “Espero que aquesta activitat ens encoratgi a afavorir que els drets socials siguin una realitat per tothom”, va acabar dient Figueras.

La conferència va comptar amb prop d’un centenar d’assistents. Hi van intervenir la consellera Cervera; la secretària general de Drets Socials, Dolors Rusinés; el director territorial de Drets Socials a les Terres de l’Ebre, Felip Monclús, i l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé. Els van acompanyar el secretari d’Habitatge i Inclusió Social, Carles Sala; la secretària d’Afers Socials i Famílies, Anna Figueras, i el secretari d’Infància, Adolescència i Joventut, Alexis Serra.