30/10/2019

La Facultat de Medicina i Ciències de la Salut inaugura el curs reconeixent l’excel·lència en els estudis i la pràctica professional

Juan José Sirvent, professor jubilat del centre, imparteix la lliçó inaugural, i es lliuren els Premis Sant Lluc 2019 als millors treballs de fi de grau i de màster

Un moment de la conferència de Juan José Sirvent, professor jubilat del Departament de Ciències Mèdiques Bàsiques, en la inauguració del curs 2018-19 de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut.

La Facultat de Medicina i Ciències de la Salut va inaugurar el curs 2019-20 el 29 d’octubre amb la conferència “Cercant l’excel·lència i fugint de la mediocritat”, de Juan José Sirvent, professor jubilat del Departament de Ciències Mèdiques Bàsiques, que també va ser cap del servei d’Anatomia Patològica de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.

Durant l’acte es van lliurar els Premis Sant Lluc 2019, que reconeixen els millors treballs de fi de grau i de màster dels diferents ensenyaments de la Facultat.

El premi per al millor Treball de Fi de Grau de Nutrició Humana i Dietètica va ser per  Alexandre Ávila Villuendas; Steven de la Peña Mccflafferty; Hernando Joaquín Margara Escudero, i David Moreno Balcells, pel treball “Tabla de composición de suplementos de nutrición deportiva: SPORTS-BASE“.

Dos dels autors del  millor TFG de Nutrició Humana i Dietètica recullen el Premi Sant Lluc 2019 de mans del president de la Fundació Mossèn Pere Dalmau, representant de la Fundació Privada Universitària Sant Joan.

El premi per al millor Treball de Fi de Grau de Medicina va ser per a Anna Pagès Francesch i Yvette Rabadà Soler, pel treball “LDL lipopolysaccharides correlate with anti-tTG IgA antibodies in celiac subjects”.

Una de les autores del millor TFG de Medicina recull el Premi Sant Lluc 2019 de mans del president de la Fundació Mossèn Pere Dalmau, representant de la Fundació Privada Universitària Sant Joan.

El premi per al millor treball final del Màster en Envelliment i Salut va ser per a Claudia Rocío Rueda Badillo, per “Relación entre los niveles séricos de recuento total de linfocitos y albúmina con la mortalidad a un año en pacientes adultos >65 años con fractura osteoporótica de cadera. Estudio observacional, longitudinal y analítico de tipo cohorte retrospectivo”.

El treball “La motivación como estrategia de adherencia a un programa de estiramientos para jugadores de baloncesto: estudio piloto” d’Anna Bernardo i Baldrich, Judit Asensio Rodríguez i Judit Dagà Molí pel treball, a ser mereixedor de dos reconeixements: el premi Dr. Rodrigo Miralles de recerca en Fisioteràpia, atorgat per la família Miralles, i el premi Fundació STS al millor Treball de Fi de Grau de Fisioteràpia, valorat en 500 euros.

Maria Rull lliura el premi Dr. Rodrigo Miralles de recerca en Fisioteràpia 2019 a una de les autores del treball “La motivación como estrategia de adherencia a un programa de estiramientos para jugadores de baloncesto: estudio piloto”.
Una de les autores del millor TFG de Fisioteràpia recull el Premi Fundació STS, de mans del seu representant, Toni Guerra.