18/05/2022

La FCEP clou el curs 2021-22 amb una jornada de reconeixement als millors estudiants

Professionals de l'educació, la pedagogia i la psicologia reflexionen sobre la vocació i la millora de la vida de les persones

Estudiants reconeguts pel seu expedient acadèmic amb responsables d'ensenyaments a la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia.

Per primera vegada després de tres anys, la comunitat de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia ha pogut celebrar la jornada de clausura del curs 2021-22, amb el títol “De la formació al compromís: com transformem la nostra professió en una passió per la millora de la vida de les persones”. Ha estat aquest 18 de maig al matí a l’Aula Magna de la Facultat.

“Avui més que mai, les professions per a les que estem formant al nostre estudiantat són clau en el present i el futur de la nostra societat. A més, també creiem que quan individualment sentim que allò que fem té un sentit, la nostra manera d’exercir la nostra professió canvia tot impactant en les persones amb les treballem, en la societat i en nosaltres mateixos”, afirmen Luis Marqués i Carmen Hernández, degà i vicedegana, respectivament, que aquest any finalitzen el seu mandat.

Durant l’acte, s’ha lliurat el guardó de la 6a edició del Premi STS al millor TFG en l’àmbit assistencial del grau en Psicologia del curs acadèmic 2020-21, que ha estat per a Laia Salom Ricart, pel treball “L’ús de l’aplicació ‘MIND FIT’ per a l’estimulació cognitiva en persones de mes de 65 anys”.

Laia Salom rep el premi STS Group pel millor TFG del grau en Psicologia.

També s’han lliurat els diplomes pel reconeixement als estudiants amb millor expedient acadèmic del curs 2020-21, tant de grau com de màster de les diferents titulacions que imparteix la Facultat.

Marqués i Hernández han moderat una taula rodona amb la participació de Laura Aguilar, psicòloga sanitària; Lluís Gómez, educador social; Jèssica Casas, pedagoga; David Marqués, mestre d’Educació Infantil, i Manuel Zarza, professor d’Educació Primària, en què han relatat com és l’exercici de la seva professió des de la passió, la cerca de sentit i la vocació, i com això impacta directament en les persones amb les que treballen, en la societat i sobre ells mateixos.

Taula rodona amb professionals dels àmbits de l’educació, la pedagogia i la psicologia.