21/03/2023

La URV comparteix l’experiència en la implantació de l’estratègia HRS4R i el segell HR Excellence in Research

Representants de la Universitat de Hradec Králové, a la República Txeca, visiten la URV per conèixer com s'ha dut a terme

Reunió de treball entre representants de la Universitat de Hradec Králové i de la URV.

La URV va rebre la visita d’una representació de la University of Hradec Králové (UHK, República Txeca) els dies 9 i 10 de març per conèixer i compartir l’experiència de la URV en la implantació de l’estratègia HRS4R i el segell HR Excellence in Research.

El programa de la visita va incloure reunions amb els gestors del programa HRS4R a la URV i amb els responsables d’alguns dels processos i projectes més importants lligats als desenvolupament d’aquesta estratègia a la Universitat Rovira i Virgili: programes d’atracció de talent (Oficina de Suport a la Recerca), Programa de Formació del PDI (Institut de Ciències de l’Educació), aspectes d’ètica en la Recerca i la Innovació (Comissió d’Ètica de la Recerca i la Innovació), i la formació per a la supervisió doctoral (Grup de formadors per a la professionalització del doctorat).

Les quatre representants de la UHK treballen a la Oficina de Qualitat i Estratègia i a la Oficina de Projectes Estratègics, ambdues dins l’Oficina del Rector d’aquesta universitat. Van ser rebudes pel Vicerector de Política Científica i Projectes Institucionals, Urbano Lorenzo, que presideix el Comitè de Seguiment HRS4R de la URV.

Tota la informació sobre l’estratègia HRS4R a la URV es pot trobar al web.