08/05/2024

La URV i l’Hotel Olympus Palace convoquen la primera ‘Beca Olympus’ per a estudiants de Comunicació

L’objectiu és buscar el disseny d’un cartell oficial per al Sopar Solidari que organitza l’establiment hoteler

La Universitat Rovira i Virgili i l’Hotel Olympus Palace han presentat la primera ‘Beca Olympus’ dirigida a estudiants dels Estudis de Comunicació. La beca té com a punt de partida el sopar solidari que cada any realitza l’establiment hoteler de Salou i que enguany és en benefici de la Unitat d’Ictus de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.

Els alumnes dels Estudis de Comunicació que ho desitgin podran formalitzar la seva inscripció en el concurs per dissenyar i realitzar el cartell oficial de l’esdeveniment solidari i així, poder optar a guanyar la beca. El premi pel concursant guanyador/a és una beca de 500 euros i una estada de cap de setmana a l’Hotel Olympus Palace de Salou, mentre que l’alumne finalista tindrà com a obsequi un cap de setmana a l’hotel.

Gil Cristià, representant de la propietat de l’Hotel Olympus Palace assegura que impulsar aquesta beca “és un orgull per nosaltres i demostra el creixement exponencial d’aquest sopar benèfic. Un esdeveniment que cada any creix i que arrela amb aquest primer conveni que ara hem signat amb els Estudis de Comunicació de la URV i amb la pedrera de talent jove que té”. El Sopar Solidari se celebrarà al mateix hotel el dijous 3 d’octubre a les 20 hores. El preu per gaudir del sopar serà de 60 euros.

Per la seva part, la directora del Departament d’Estudis de Comunicació de la URV, Núria Araüna, explica que “col·laboracions com aquestes serveixen per motivar als alumnes i posar en valor tot el coneixement que van adquirint i amb un valor afegit, com és el component solidari del sopar”. El professor del mateix departament i coordinador acadèmic del Màster en Comunicació Estratègica de la URV, Jordi Farré, també encoratja els estudiants “a participar en aquest concurs”.

Finalment, el Cap de servei de neurologia de la Unitat d’Ictus de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona, el Xavier Ustrell, agraeix ser l’entitat beneficiària d’aquesta edició del Spar Solidari i ha donat a conèixer diferents dades relacionades amb l’ictus en clau local: “A l’Hospital Joan XXIII atenem uns 700 casos a l’any i en tractem aproximadament un centenar. Tanmateix l’ictus és la primera causa de discapacitat avui en dia pel que fa a seqüeles.

El jurat de la ‘Beca Olympus’ està format per Xavier Ustrell, els professors Jordi Farré i Natàlia Lozano del Departament d’Estudis de Comunicació de la URV, el pintor artista Pere Joan Salas i Gil Cristià, de l’Hotel Olympus Palace.

La presentació va tenir lloc el dimarts 7 a la Sala de Graus del campus Catalunya. El termini de presentació de treballs comença el 10 de maig i finalitza el 2 de juny. El veredicte del jurat es farà públic el 17 de juny mitjançant les xarxes socials de l’hotel. L’entrega del premi al dissenyador guanyador es realitzarà durant el Sopar Solidari.