12/06/2023

La URV reconeix l’excel·lència acadèmica dels seus estudiants amb els Premis Extraordinaris de grau i màster de la promoció 2021-22

En l’acte es van lliurar més d’un centenar de diplomes als titulats amb els millors expedients acadèmics de la seva promoció, entre ells els de la Facultat de Química

El passat dia 7 de juny, a l’aula magna del Campus Catalunya, va tenir lloc l’acte de lliurament dels Premis Extraordinaris de grau i màster de la URV. En la present edició es van premiar els titulats el curs 2021-22. Amb aquesta iniciativa es reconeix l’esforç i l’excel·lència dels i les alumnes amb el millor expedient en els seus respectius estudis. La URV ofereix més d’un centenar de titulacions de tots els àmbits entre graus i màsters, des d’Arts i Humanitats i Ciències Socials i Jurídiques fins a Enginyeries o Ciències, les quals formen al voltant de 12.000 estudiants de grau i prop de 2.000 de màster.

En una aula magna plena a vessar de premiats i ex-companys, familiars, amics i membres de la comunitat universitària, l’acte va ser presidit pel rector de la URV, el Dr. Josep Pallarès, la vicerectora de Projectes Docents i Estudiants, la Dra. Montserrat Pinent, el vicepresident del Consell Social, el Sr. Joan Enric Carreres, i la secretària general, la Dra. Maria F. Jiménez. La sessió va comptar amb la reflexió “Del Ritz al judici de Johnny Depp i Amber Heard” sobre les vivències personals en el món universitari de la graduada en Dret Abril Martínez Escudero, guardonada amb el Premi Extraordinari de final de Grau de la promoció 2020-21.

La Facultat de Química va comptar amb vuit premiats de les seves titulacions, als quals felicitem per la seva brillant trajectòria:

• Grau de Química: Rut Sisó Moliné
  • Grau de Química en anglès: Andrea Vicente Peralta
  • Grau de Bioquímica i Biologia Molecular: Sara Peregrina Cabredo
  • Doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular: Oriol Ruiz Isant
  • Màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades: Pol Clivillé Cabré
  • Màster en Nutrició i Metabolisme: Carla Gras Guiteras
  • Màster en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular: Adrià Figueras Boldó
  • Màster en Genètica, Física i Química Forense: Núria Puig Riera

La Rut Sisó, l’Andrea Vicente, la Sara Peregrina i l’Oriol Ruiz, guanyadors dels Premis Extraordinaris de Grau, recollint els seus diplomes de mans dels membres de la mesa.

El Pol Clivillé, l’Adrià Figueras, la Carla Gras i la Núria Puig, guanyadors dels Premis Extraordinaris de Màster, recollint el seu diploma acreditatiu de mans dels membres de la mesa.