24/06/2024

Les promocions 2020-24 de la Facultat de Turisme i Geografia es graduen

La padrina dels graduats en Gestió en Turisme i Hoteleria ha estat Marina Rañé Piñana, cap del Servei Comarcal de Turisme de l'Alt Camp, i el padrí dels graduats en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat ha estat Laureà Jordi Giné Benaiges, cap de l'Oficina Territorial d'Acció i Avaluació Ambiental de la Generalitat de Catalunya

Promocions 202-24 del grau en Gestió en Turisme i Hoteleria i del grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat. FOTO: Núvol Blanc.

L’acte de lliurament d’orles de la promoció 2020-2024 de graduats en Gestió en Turisme i Hoteleria i de graduats en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat va tenir lloc el passat divendres 21 de juny a la tarda al Celler de Vila-seca.

L’acte va ser presidit pel rector de la URV, Josep Pallarès Marzal, que va estar acompanyat a la taula per Manuela Moya Moya, primera tinent d’alcalde a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Vila-seca; Òscar Saladié Borraz, degà de la Facultat, i Coia Domingo i Joan Alberich, responsables dels graus en Gestió en Turisme i Hoteleria i de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat, respectivament.

Cridats pel vicedegà de la Facultat, Jesús Angla Jiménez, els 13 graduats en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat i els 32 graduats en Gestió en Turisme i Hoteleria van rebre alternativament les orles per part dels membres de la mesa. Durant el desenvolupament de l’acte, estudiants dels dos graus van fer un parlament.

Accés al recull de fotografies de l’acte