07/07/2023

Les promocions dels ensenyaments de la Facultat de Química es graduen

31 estudiants del grau de Química, 16 del grau de Química en anglès, 35 estudiants del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i 11 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular participen en l'acte apadrinat per l’empresa IQLIT CL Grupo Industrial

L’acte de graduació dels estudiants dels diferents graus de la Facultat de Química va tenir lloc el divendres 30 de juny a les 17.30 h a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. Les promocions 2019-2023 dels graus de Química i de Química en anglès i del grau de Bioquímica i Biologia Molecular, a més de la promoció 2018-2023 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular, van ser apadrinades per Josetxo Ramos, RD&I Director d’IQLIT CL Grupo Industrial.

D’esquerra a dreta el padrí de la promoció, Josetxo Ramos, el rector de la URV, Josep Pallarès, el degà de la Facultat de Química, Joan. J. Carvajal i la secretària de la Facultat de Química, Maribel Matheu.

L’acte es va desenvolupar en dues parts: una per als alumnes del grau de Química i del grau de Química en anglès i una altra per als alumnes del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del Doble grau en Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular. En cadascuna de les parts, després dels parlaments inaugurals els estudiants van rebre un diploma i una banda dels membres de la mesa: el rector de la URV, el degà de la Facultat de Química i el padrí de la promoció.

Un graduat del grau de Bioquímica i Biologia Molecular després d’haver rebut la beca i el seu diploma de mans dels membres de la mesa.

Durant el desenvolupament de l’acte, estudiants dels graus i del doble grau van fer un parlament. Posteriorment els estudiants, dempeus, van llegir conjuntament el compromís ètic que adquireixen amb la societat en aquest acte de graduació.

Els alumnes Natalia Rodríguez (Grau de Química) i Mario Villares (Grau de Química en anglès) fent el discurs en nom dels seus companys i companyes de promoció.
Graduats manifestant el seu compromís ètic.

Durant la part de l’acte corresponent als graus en Química i Química en anglès els estudiants del grau en Química en anglès, Laura Solé Domènech i Gerard Morell Mesa, van oferir una actuació musical interpretant les peces “Viva la Vida” de Coldplay i l’himne universitari Gaudeamus igitur.

Els estudiants del Grau de Química en anglès Laura Solé Domènech i Gerard Morell Mesa durant la seva actuació musical.

L’acte va continuar al Pati dels Garrofers del campus Sescelades, on es va descobrir una placa commemorativa al costat del jardí plantat per a l’ocasió.

Descobriment de la placa commemorativa de les promocions de la Facultat de Química.