02/07/2024

Les promocions dels ensenyaments de la Facultat de Química es graduen

39 estudiants del grau de Bioquímica i Biologia Molecular, 15 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular, 49 grau de Química i 4 del grau de Química en anglès participen en l'acte apadrinat per l’empresa AGBAR

L’acte de graduació dels estudiants dels diferents graus de la Facultat de Química va tenir lloc el divendres 28 de juny a les 17 h al Celler de Vila-seca. Les promocions 2020-2024 dels graus de Química i de Química en anglès i del grau de Bioquímica i Biologia Molecular, a més de la promoció 2019-2024 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular, van ser apadrinades per Felipe Campos, Director d’Acció Social d’AGBAR.

L’acte es va desenvolupar en dues parts: una per als alumnes del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del Doble grau en Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular i una altra per als alumnes del grau de Química i del grau de Química en anglès. En cadascuna de les parts, després dels parlaments inaugurals els estudiants van rebre un diploma i una banda dels membres de la mesa: la vicerectora de Projectes Docents i Estudiants de la URV, el degà de la Facultat de Química, la regidora de Cultura i Coneixement de l’Ajuntament de Vila-seca i el padrí de la promoció.

Una de les graduades amb la banda i el diploma.

Durant el desenvolupament de l’acte, estudiants dels graus i del doble grau van fer un parlament. Posteriorment els estudiants, dempeus, van llegir conjuntament el compromís ètic que adquireixen amb la societat en aquest acte de graduació.

Els alumnes Mònica Faure (Grau de Química) i Enric Castillo (Grau de Química en anglès) van pronunciar unes paraules en representació dels estudiants dels dos ensenyaments.

L’alumna Alba Porta (Doble Grau en Biotecnologia i BBM) convidant els alumnes a llegir en veu alta el compromís ètic.

A l’inici de l’acte el degà de la Facultat de Química va explicar als assistents que s’havia penjat una placa commemorativa al costat del jardí plantat per a l’ocasió i es van mostrar unes imatges, tant de la placa com de les plantes del jardí. El jardí de les promocions de la Facultat de Quimica incorpora enguany quatre noves espècies vegetals, el gessamí, l’aranyó, la murtra i l’arbre de l’abundància, totes elles contenint molècules d’interès per la Química i la Bioquímics. Aquestes es sumen a les existents al jardí, i que permeten rememorar, de forma perenne, el pas dels alumnes que acaben enguany els seus estudis per la Facultat.

D’esquerra a dreta: Joan J. Carvajal (degà de la Facultat de Química), Manuela Moya (regidora de Cultura, Lleure i Coneixement de l’Ajuntament de Vila-seca), Montserrat Pinent (vicerectora de Projectes Docents i Estudiants de la URV) i  Felipe Campos (director d’Acció Social d’AGBAR i padrí de les promocions).