22/11/2021

Mor el president del Consell Social de la URV, Joan Pedrerol

El funeral se celebrarà dimarts 23 de novembre a les 18 h a l'església de Sant Francesc de Tarragona

El president del Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili, Joan Pedrerol, va morir divendres 19 de novembre a l’edat de 67 anys a causa d’una malaltia.

Des del 28 de gener de 2015, Joan Pedrerol va ser al capdavant del Consell Social de la Universitat, l’organisme a través del qual la societat civil participa en el funcionament i el govern de les universitats i col·labora amb l’equip de govern en la definició dels criteris i de les prioritats de la seva planificació estratègica. També va formar part de la Conferència de Consells Socials de les Universitats Espanyoles.

Joan Pedrerol era enginyer químic per l’Institut Químic de Sarrià (IQS) i diplomat per l’Escola de Negocis IESE en el Programa de Desenvolupament Directiu. Va exercir càrrecs d’alta responsabilitat en empreses petroquímiques de Tarragona i Catalunya i va tenir diferents responsabilitats en altres institucions i organismes.

El funeral se celebrarà demà dimarts 23 de novembre a les 18 h a l’església de Sant Francesc de Tarragona.

La comunitat universitària de la URV s’uneix al dolor de la família i dels amics.