15/10/2020

Oberta la matrícula al curs de formació permanent “La Indústria 4.0 Excel·lència Operacional i Eines LEAN”

Aquesta és la tercera edició del curs que ofereix la Facultat de Química i que gestiona la FURV

El curs semipresencial “La Indústria 4.0 Excel·lència Operacional i Eines LEAN” va adreçat a empresaris de tots els àmbits interessats a millorar la competitivitat i eficiència de la seva empresa així com a professionals d’organitzacions i/o indústries que treballen mitjançant processos i que volen conèixer i preparar-se per als reptes tecnològics d’un futur immediat (2020-2025). Aquest curs també està dirigit a estudiants de darrer curs de grau o estudiants de màster que vulguin conèixer de prop els canvis i reptes que es preveuen a la indústria en els propers anys.

El seu coordinador acadèmic és en Borja Arrizabalaga, consultor d’excel·lència empresarial en organitzacions d’alt rendiment i Excel·lència Operacional Lean Sigma i EFQM/ISO/APICS. També hi participa personal expert de les empreses que col·laboren en aquest curs ARRIZABALAGA CONSULTING, ARAIZ SUMINISTROS ELECTRICOS, ELIX POLYMERS, KELLOGG COMPANY, PIONIRA NV i TALENT UP!.

Els objectius del curs són:
    • Conèixer els conceptes bàsics i les eines de l’excel·lència operacional: La Fàbrica del Futur.
    • Comprendre i aplicar en casos pràctics les eines LEAN tant de Manufacturing com de Logistics.
    • Adquirir els conceptes bàsics d’indústria 4.0: internet de les coses, big data, ciberseguretat, realitat virtual, robòtica, impressió 3D, business inteligence.
    • Dissenyar projectes relacionats amb LEAN i la indústria 4.0
Per a més informació sobre el curs i com inscriure-s’hi a través de la Fundació URV (FURV) visiteu la pàgina web.