20/06/2016

Visita del tinent d’alcalde de la ciutat hongaresa de Györ a la URV

El tinent d’alcalde d’aquesta localitat hongaresa va venir acompanyat de la mascota dels European Youth Olympic Festival que s’organitzen a Györ al juliol de 2017. La visita va coincidir amb la presentació de la mascota dels Jocs Mediterranis, que tindran lloc a Tarragona el mateix any

Noemí Rabassa, Petra Tibold, Eszter Domanik, Tivadar Somogyi, Mar Gutiérrez-Colón, Lajos Csörgits, Josep Manel Ricart.

A resultes de la visita a la URV de la universitat Széchenyi István (SZE) a principis de maig, el tinent d’alcalde de la ciutat de Györ, Dr. Tivadar Somogyi, va visitar la URV el passat 20 de maig. El contacte es va iniciar a través del cònsol d’Hongria a Espanya Barnabás Kovaks, que ja va visitar la URV el 9 de maig i va agafar el compromís de donar suport a les col·laboracions entre les ciutats de Györ i Tarragona i les seves respectives universitats.

La ciutat de Györ té una població de 140.000 habitants i, gràcies a la seva situació geogràfica i unes bones infraestructures i un capital humà adequat, és el centre de la regió més pròspera d’Hongria després de Budapest.

La delegació de Györ, formada pel tinent d’alcalde, Tivadar Somogyi; Petra Tibold- secretària personal del cap de gabinet-; Lajos Csörgits, director executiu adjunt i Eszter Domanik es van reunir amb la vicerectora d’Internacionalització del URV, Mar Gutiérrez-Colón i el vicerector de Política Científica i de Recerca, Josep Manel Ricart.