13/02/2019

Cinc membres del personal d’administració i serveis opten a l’elecció d’adjunt o adjunta de PAS

Són Susana de Llobet, Loli García-Antón, Raül-Lluis Lorán, Pablo Montero i Margarita Rebenaque

D'esquerra a dreta, Margarita Rebenaque, Raül-Lluis Lorán, Mª Dolores García-Anton, Susana de Llobet i Pablo Montero.

Susana de Llobet, Loli García-Antón, Raül-Lluis Lorán, Pablo Montero i Margarita Rebenaque són els 5 membres del PAS que a partir de dilluns 18 i fins al 22 de febrer podran fer campanya per ser escollits pel propi personal d’administració i serveis de la URV com a adjunt o adjunta de PAS, la nova figura que assistirà i assessorarà en la gestió del desenvolupament de les polítiques i processos vinculats al PAS. Són els cinc mateixos candidats que van presentar la seva mostra d’interès i que ahir van defensar la seva proposta de millora davant del Consell de Direcció.

Les eleccions a adjunt o adjunta de PAS se celebraran el dilluns 25 de febrer per votació electrònica i hi estan convocats els membres del personal d’administració i serveis. Podran votar fins a 3 dels 5 candidats i es proclamarà vencedora la candidatura que obtingui més vots.  Durant la setmana vinent, del 18 al 22 de febrer, els candidats podran fer campanya per explicar el seu projecte.

Els membres del Consell de Direcció amb els candidats a adjunt de PAS abans de la presentació dels projectes, durant la qual van intercanviar impressions sobre les propostes.

Susana de Llobet és actualment tècnica superior de suport a la gestió al Centre Internacional i treballa a la URV des de 1994. Va ser cap de l’Oficina de Relacions Internacionals i coordinadora de gestió de la mobilitat. És llicenciada en Geografia i Història, Màster en Teledocumentació per la UB i té el DEA en Antropologia Mèdica per la URV. De Llobet proposa “elaborar un pla estratègic basat en la motivació personal i col·lectiva del PAS a partir de 4 eixos de treball; reconeixement de les diferències individuals, millora de la comunicació, permetre al PAS la participació en les decisions que els afecten, i vincular la promoció a la capacitació, els mèrits, el rendiment i l’esforç de la persona”.

Loli García-Antón és tècnica de gestió de projectes de recerca a la UGAD. La seva trajectòria a la URV va començar l’any 1999 i ha estat tècnica del grup de recerca Autoecologia Humana del Quaternari la major part dels anys. García-Antón és llicenciada en Història i Geografia i doctora en Història per la URV. La seva proposta es basa en dos eixos: d’una banda, “el programa Burnout, per tractar el desgast professional, generant un sistema de permuta interna de places pels treballadors que ho sol·licitin i necessitin”, i, de l’altra, “el programa Diàleg PAS. Funcionant com una gran orella activa, vol implantar un diàleg horitzontal entre PAS, equip director, gerència i caps de departament, per cercar i cocrear solucions que ajudin a l’empoderament del PAS”.

Raül-Lluis Lorán és administratiu a la Secretaria de Gestió Acadèmica de Campus. Va iniciar la seva trajectòria a la URV l’any 2000 i ha treballat en diversos serveis i departaments, com ara el Departament de Gestió d’Empreses o el Servei de Recursos Econòmics. És llicenciat en Dret per la URV. La proposta de Lorán és elaborar un protocol de formació prèvia als canvis o reestructuracions d’unitats administratives, crear places transversals que puguin compatibilitzar funcions en més d’una unitat i  promoure el teletreball com a mesura de conciliació.

Pablo Montero és tècnic de suport a la direcció al Gabinet d’Estudis i Anàlisi d’Informació. Va incorporar-se a la URV l’any 2010 al Gabinet Tècnic del Rectorat. És Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió i llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la URV; actualment cursa el Màster en Informació digital, especialitat en UX (experiència d’usuari) a la UPF. La proposta de Montero és “la implantació d’una xarxa social corporativa interna a la URV: SocialPAS. Aquest nou espai servirà per fomentar la compartició de coneixement entre tota la comunitat d’igual a igual, una eina participativa i d’escolta activa per gestionar activitats i grups d’interès diversos, facilitar el teletreball i moltes més avantatges que anirem descobrint a mesura que fem camí”.

Margarita Rebenaque és tècnica superior d’Orientació, Ocupació i Alumni a l’Oficina d’Orientació Universitària. Treballa a la URV des de 1994, com a professora associada, i des del 1999 ha desenvolupat la feina en diverses unitats. És llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació-Psicologia  per la UB, llicenciada en Psicopedagogia per la URV, i Màster en Relacions Laborals per la UPC i Màster en Orientació Professional per la UNED. Rebenaque proposa “desenvolupar accions específiques al voltant de quatre eixos fonamentals: adequació i dimensionament de plantilles; avaluació i promoció de persones; desenvolupament personal i professional, i implicació i compromís amb la URV. Mitjançant aquestes accions es pretén aconseguir visibilitzar el talent del PAS, conèixer i valorar el treball que fan els altres, la possibilitat de promocionar, plantilles més ajustades i equitatives, millorar les relacions interpersonals, incrementar la comunicació i l’escolta activa, el sentiment de pertinença i la felicitat dins i fora de la URV”.

La figura d’adjunt o adjunta de PAS és de nova creació i respon a un dels objectius del programa de l’equip de govern, que preveu la incorporació d’un adjunt o adjunta escollit entre el col·lectiu del PAS, que s’encarregarà conjuntament amb la vicerectora de Personal, Ercilia García, de dissenyar les polítiques vinculades a aquest col·lectiu.

Al web de les eleccions a adjunt o adjunta de PAS s’hi pot trobar la informació detallada sobre les fases del procés.

Print Friendly, PDF & Email
Subscriu-te als butlletins de la URV

Comenta

*