19/09/2018

La URV i la Universitat d’Arizona exploren la possibilitat d’oferir titulacions compartides

Els estudiants de la URV podrien estudiar als campus on la universitat americana ja desenvolupa aquest projecte

Un moment de la reunió entre el responsable dels micro-campus de la Universitat d'Arizona, Brent White; la responsable de mobilitat de la mateixa universitat, Harmony DeFazio; el vicerector d'Internacionalització de la URV, John Style, i la rectora de la URV, Maria José Figueras.

Una delegació de la Universitat d’Arizona (Estats Units) ha visitat la URV per avançar en una proposta de programa entre ambdues universitats que permetria oferir titulacions de grau i màster compartides. Es tracta d’establir un micro-campus de la universitat americana a la URV, com ja s’ha fet en altres universitats, de manera que els estudiants de la Universitat d’Arizona podrien estudiar a la URV i els de la URV podrien cursar l’especialitat en algun dels campus on la universitat americana hi té un projecte micro-campus. A més a més, es farien algunes assignatures compartides entre el professorat de la URV i el d’Arizona.

L’objectiu és oferir un programa de molta qualitat i que els estudiants d’ambdues institucions puguin interactuar. El responsable d’aquests campus, Brent White, i la responsable de mobilitat de la Universitat d’Arizona, Harmony DeFazio, van mantenir una reunió amb la rectora de la URV, Maria josé Figueras, i amb el vicerector d’Internacionalització, John Style, el dia 18 de setembre per impulsar una prova pilot del projecte, en la qual hi participarien un o dos ensenyaments amb una elevada demanda.