15/03/2024

La Festa Major de la URV revalida l’èxit

Les actuacions de Tremenda Jauría, LesQueFaltaBand i DJ Trapella van cloure una jornada amb moltes activitats i milers de participants

Un moment de l'actuació de Tremenda Jauría, durant la Festa Major de la URV

La Universitat Rovira i Virgili va tornar a viure una Festa Major multitudinària, amb un gran ambient i molta participació en totes les activitats programades. Celebrada dijous al Parc de la Ciutat de Tarragona, la segona edició de l’esdeveniment, que vol consolidar-se com el gran punt de trobada de tota la comunitat universitària, va tenir el moment culminant amb el triple concert de Tremenda Jauría, LesQueFaltaBanda i DJ Trapella, que es va cloure a les 11 de la nit. Enrere quedaven unes quantes hores d’activitats i d’ambient festiu sense incidents, amb milers de participants.

El tret de sortida el va donar a les 12 del migdia la xaranga Pujats de To, encarregada de rebre la gent que començava arribar des dels diferents campus de la URV (els més allunyats van disposar de servei de bus) al Parc de la Ciutat. Amb el recinte presentant ja un gran aspecte, el pilar aixecat pels Pataquers, la desfilada del drac de la comunitat xinesa de la universitat i, des de dalt de l’escenari, les paraules del rector, Josep Pallarès, i de l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, animant a gaudir de la celebració, van deixar clar que la festa ja estava en marxa. Tot seguit, el punxadiscos PD Peting va amenitzar el migdia amb ritmes ballables, mentre molta gent gaudia de la fideuada i la paella, amb diversos food trucks com a alternativa.

Al Parc de la Ciutat s’hi va viure un gran ambient festiu i participatiu

La tarda va comptar amb les activitats organitzades per diferents col·lectius d’estudiants i serveis de la URV, a la zona de carpes, amb molt èxit de participació, mentre ben a prop tenia lloc el bingo i, tot seguit, el concurs de talents musicals, que va ser guanyat per les estudiants Rita i Alba, i el de discjòquies, amb el guardó per al PD Pelacanyes. que, d’aquesta manera, actuarà en l’edició de l’any que ve de la Festa Major. L’altre concurs de la jornada era el de samarretes. El lema escollit com a més enginyós va ser L’educació és revolució, però tenir un sou digne és ficció, que es podia llegir a les samarretes confeccionades pels graus d’educació social i pedagogia.

El concurs de discjòqueis, igual que el de talents, va tenir molt bona acollida entre els assistents

Amb l’ambient festiu i participatiu omplint tots els racons del Parc de la Ciutat, tot estava a punt per al moment àlgid de l’esdeveniment, les actuacions de Tremenda Jauría i LesQueFaltaBand i la sessió de DJ Trapella, que va tancar una jornada coordinada i organitzada per la comissió de la Festa Major URV, integrada per professorat, Personal Tècnic de Gestió, Administració i Serveis, estudiants i associacions d’estudiants, i l’Ajuntament de Tarragona, que han treballat des de l’inici del curs per preparar la programació i la logística de la festa. Els col·lectius que vulguin aportar idees i suggeriments per a la propera edició poden fer-ho al correu electrònic de la Festa Major: festamajor@urv.cat.

El concert de LesQueFaltaBand, un dels moments àlgids de la jornada

Podeu veure en aquest enllaç totes les imatges de la festa Major.