14/06/2024

159 estudiants es graduen al Campus Terres de l’Ebre de la URV

Es tracta d'alumnat dels graus d'Educació Infantil, Educació Primària, Administració i Direcció d'Empreses i Infermeria que enguany han finalitzat els ensenyaments

Parlaments durant l'acte de graduació al Campus Terres de l'Ebre

Aquest divendres, 14 de juny al Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV) s’ha celebrat l’acte de graduació del curs 2023-24. La promoció d’enguany la conformen 159  graduats i graduades, cosa que la situa com la segona més nombrosa de la història del Campus -després de les 170 persones graduades el curs 2022-23-. Aquests estudiants de la promoció 2020-2024 corresponen als quatre ensenyaments que s’imparteixen al Campus: 70 del grau d’Infermeria, 23 del d’Educació Infantil, 43 d’Educació Primària i 23 d’Administració i Direcció d’Empreses.

Celebrat als jardins exteriors del Campus, l’acte ha estat presidit per la vicerectora de Projectes Docents i Estudiants de la URV Montse Pinent; l’alcalde de Tortosa Jordi Jordan; el degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia Jordi Tous; la degana de la Facultat d’Economia i Empresa, Victoria Sánchez; la degana de la Facultat d’Infermeria, M. Dolors Burjalés, i el director del Campus Terres de l’Ebre, Xavier Farré.

L’obertura de l’acte s’ha iniciat amb els parlaments dels tres degans, representants de les diferents facultats i, seguidament, s’ha fet entrega de les orles, moment en el qual un per un l’estudiantat graduat ha pujat a l’escenari a recollir la seva orla mentre hi havia repetides ovacions del públic assistent, format per companys, familiars i amics.

Foto de la promoció 2020-2024 del grau d’Administració i Direcció d’Empreses del Campus Terres de l’Ebre

A continuació ha estat el torn dels padrins i padrines de cada grau per dirigir unes paraules a l’alumnat que han acompanyat durant els quatre cursos universitaris i també dels alumnes representants de cadascun dels graus. Discursos de felicitació per l’esforç i la dedicació, així com de motivació i empoderament de cara al futur, d’una banda i, de l’altra, agraïments a la comunitat universitària i mencions a companys i amics pels moments compartits.

La cloenda de l’acte ha anat a càrrec de Jordi Jordan, alcalde de Tortosa, i de Montse Pinent, vicerectora de Projectes Docents i Estudiants de la URV. Ambdós, discursos de felicitació dirigits a l’alumnat que s’ha graduat, mencions també a la consolidació del Campus al territori i a l’interès que generen els estudis que s’hi cursen. Finalment, com no podia ser d’una altra manera, l’acte ha conclòs amb l’himne universitari Gaudeamus Igitur i amb les fotos de grup de cada ensenyament.

Moment final de l’acte de graduació al Campus Terres de l’Ebre