31/05/2021

A punt els cursos d’estiu del Servei Lingüístic

Es tracta de cursos de català, anglès, francès, italià i interculturalitat

El Servei Lingüístic de la URV organitza per a aquest estiu cursos de català, anglès, francès i italià, a més d’una formació en interculturalitat. La majoria de cursos són virtuals, però també n’hi ha de semipresencials.

Concretament, els cursos de català que s’ofereixen són un A2 i un C2 (virtuals). En el cas de l’anglès, es tracta de la formació virtual Student Survival Skills in English: At Home and Abroad (nivell B1-B2). A més, s’ofereixen cursos semipresencials d’iniciació (A1.1) al francès i a l’italià.

La matrícula comença el 15 de juny. Si no es té el nivell anterior acreditat, cal fer la prova d’accés, que es pot demanar fins al 3 de juny en el cas de català i el 31 de maig en el cas d’idiomes. Els cursos comencen el 28 de juny i s’allarguen durant el juliol.

D’altra banda, el curs d’interculturalitat Mou-te s’adreça als estudiants que fan mobilitat el curs vinent. Es durà a terme de manera virtual del 29 de juny al 13 de juliol.