16/05/2023

La URV amplia les activitats d’acollida als estudiants internacionals el curs 2022-23

Promouen la consciència mediambiental a través propostes culturals

La Universitat Rovira i Virgili (URV) ha estès les activitats d’acollida mitjançant una iniciativa conjunta entre el Centre Internacional i la Unitat de Medi Ambient de l’Oficina de Compromís Social. Durant els últims mesos, s’han organitzat tres activitats per mostrar la riquesa mediambiental i cultural del territori de Tarragona.

Aquestes activitats inclouen un taller de plantes mediterrànies, una caminada panoràmica i una visita guiada a l’espai del Pont del Diable, així com una agradable passejada per la costa de Tarragona. Els participants han tingut l’oportunitat d’explorar la flora, la fauna, la gastronomia, els fòssils i els monuments locals. Tant el nombre d’assistents com les seves avaluacions posteriors han estat molt positives.

Aquests resultats subratllen el valor d’aquestes activitats com a iniciatives culturals saludables que fomenten el respecte pel medi ambient, a més de facilitar oportunitats de creació de xarxes entre els estudiants internacionals de la URV. Encoratjada per aquest èxit, la universitat ja està planificant noves edicions per al proper curs acadèmic.

La URV continua prioritzant la integració i l’enriquiment de la seva diversa comunitat estudiantil, reforçant el seu compromís amb la consciència mediambiental i l’apreciació cultural.