22/07/2024

Alumnes de secundària construeixen la seva marca personal a la Facultat d’Economia i Empresa

En el marc de les activitats d'EstiURV el professor de Màrqueting José Ignacio Sánchez va impartir el curs "Construint la meva marca personal" a la Facultat d'Economia i Empresa

Els estudiants de secundària l'últim dia del curs a la porta de la FEE

L’activitat del programa EstiURV d’aquest 2024 va comptar amb l’assistència de 17 alumnes de quart d’ESO i primer de Batxillerat de diferents centres de secundària durant la setmana de l’1 al 5 de juliol. L’objectiu del curs era oferir eines de màrqueting per ajudar-los a promocionar-se a través de l’autoconeixement, potenciant les seves habilitats i fortaleses. Al final del curs els estudiants van crear el seu pla de marca personal.

La coordinadora de relacions amb secundària de la facultat, M. del Mar Pàmies, els presenta la oferta formativa de la FEE

L’últim dia la coordinadora de relacions amb secundària de la facultat, la professora M. del Mar Pàmies, els va fer una breu presentació de l’oferta formativa del centre i una visita per les instal·lacions.

Amb les activitats d’EstiURV es vol oferir als estudiants de secundària formació científica sobre les diferents disciplines que s’hi imparteixen, a fi que ampliïn els coneixements i es despertin vocacions científiques i professionals.

Els alumnes de secundària l’últim dia del curs a l’aula de la FEE.