05/10/2018

La URV dóna la benvinguda als estudiants internacionals del curs 2018-19

740 nous estudiants d'altres països seran a la Universitat el primer trimestre del curs

Els estudiants internacionals del primer semestre del curs 2018-19 al campus Catalunya.

Els estudiants internacionals que han arribat a la URV aquest curs van trobar-se ahir al campus Catalunya en l’acte de benvinguda institucional que se celebra anualment. L’objectiu de l’I-Center és donar-los a conèixer la universitat, els serveis que tenen a l’abast per ajudar-los a ubicar-se i les activitats a través de les quals poden integrar-se.

En total, aquest primer semestre del curs 2018-19 hi ha 740 estudiants d’altres països que són a la URV per primera vegada: 274 són estudiants de mobilitat de programes d’intercanvi; 62 provénen de la Xina a través del programa específic de la FURV; 69 són estudiants de nou ingrés a grau; 177 són estudiants de nou ingrés a màsters, i 158 són estudiants de nou ingrés a doctorats.

Un moment de l’acte de benvinguda en què s’explica la colla castellera dels Pataquers de la URV.

Helle Kettner, alumni de la URV que va arribar a través del programa Erasmus, va ser l’encarregada de conduir l’acte de benvinguda que es va fer a l’Aula Magna. A través d’entrevistes al vicerector d’Internacionalització, John Style; la coordinadora de l’I-Center, Marina Casals; el coordinador del Servei Lingüístic, John Bates, i un representant dels Pataquers, la colla castellera de la Universitat, es va informar als nous estudiants de tot allò que els ofereix la URV. L’acte de rebuda institucional va tancar amb un concert de la Factoria Folk i un piscolabis a la plaça de la Concòrdia.

Actuació de la Factoria Folk a l’acte de benvinguda dels estudiants internacionals.