30/06/2023

Celebrat l’acte de cloenda del màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades 2022-2023

El màster és interuniversitari i s’imparteix conjuntament amb la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat de Girona. Aquest curs 2022-23 s’ha impartit la 16a edició com a màster oficial

L’acte de cloenda va tenir lloc el 28 de juny a les 16 h a la Sala de Graus de la Facultat de Química i va ser inaugurat per la vicerectora de Recerca de la URV, Marina Galià. A la mesa presidencial també hi havien el degà de la Facultat de Química, Joan Carvajal, la coordinadora del màster de la Universitat Rovira i Virgili, Rosa Maria Marcé i el coordinador del màster de la Universitat Jaume I, Antoni Roig.

Marcé va presentar la conferenciant Mira Petrovic, professora d’Investigació ICREA de l’Institut Català de Recerca de l’Aigua (ICRA). Ella va impartir la conferència “Análisis de microcontaminantes orgánicos en muestras ambientales. Aprovechando los últimos avances en LC-HRMS”.

Un moment de la conferència impartida per Mira Petrovic.

En acabar la ponència els estudiants del màster van rebre un diploma i un obsequi de la Facultat de Química de mans dels membres de la mesa. Tot seguit, el coordinador de la Universitat Jaume I, Antoni Roig, va fer una valoració del màster i la coordinadora de la URV va tenir unes paraules d’agraïment per a tots els participants, amb especial menció a les empreses i centres de recerca que acullen els estudiants per a la realització del Treball de Fi de Màster.

D’esquerra a dreta: Rosa Mª Marcé (URV), Marina Galià (vicerectora de Recerca de la URV), Joan Carvajal (degà de la Facultat de Química) i Antoni Roig (UJI).