24/11/2021

Un centenar de membres de la comunitat URV participen a la ruta universitària de tardor

Van recórrer el camí de la Mussara a Prades pels avencs de la Febró

Estudiants de la URV en el recorregut de la Mussara a Prades.

La Universitat ha recuperat l’activitat de senderisme per a la comunitat URV amb èxit de participació. El dissabte 20 de novembre, 105 persones, majoritàriament estudiants, van fer la ruta que porta de la Mussara a Prades (Baix Camp) passant pels avencs de la Febró.

Participants a la ruta universitària de tardor 2021.

L’excursió organitzada per Esports URV i el Grup Excursionista Allibera Adrenalina s’ha integrat en les activitats del projecte europeu d’internacionalització de la societat a través de l’educació superior en el qual participa la URV. Per això, a més de l’elevada participació d’estudiants internacionals, les persones que van voler van poder seguir les explicacions d’un dels guies en anglès.