27/06/2022

Clou el màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria del curs 2021-2022

Enedina Espallargas, gerent de medi ambient de l’empresa Repsol Química i professora del màster, pronuncia una conferència sobre els reptes de futur de la indústria química vers la defensa del medi ambient

La cloenda del màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria, que s’imparteix a la Facultat de Química, amb la gestió de la Fundació URV, va tenir lloc el 21 de juny a les 17 h al Paranimf de la Universitat. L’acte va ser l’escenari per a la graduació dels 10 estudiants del màster, que aquest curs s’ha fet per sisè any.

Imatge del Paranimf durant l’acte de cloenda del màster en Eines per al desenvolupament professional a la indústria.

La cloenda va ser presidida per la degana de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros, i va comptar amb la presència del professor coordinador del màster, Francesc Borrull. Enedina Espallargas, que és gerent de Medi Ambient de Repsol Química a Tarragona i professora del màster, va fer la conferència de la cloenda, que duia per títol “El compromís mediambiental de la indústria química: cap a on anem?”.

Un moment de la intervenció de la conferenciant, Enedina Espallargas.

El màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria va dirigit a graduats en Química, Enginyeria Química, Bioquímica o Biotecnologia, entre d’altres, als que proporciona una base teòrica i pràctica de qualitat per facilitar la seva inserció en l’entorn professional. Els estudiants realitzen prop de 600 h de pràctiques curriculars i treball de fi de màster a l’empresa ja que el màster té la col·laboració del potent teixit empresarial químic de Tarragona liderat per l’AEQT.

El màster ha estat dissenyat en col·laboració amb experts del món empresarial. Complementa la formació acadèmica rebuda durant el grau amb coneixements i competències més transversals, de gran utilitat en la pràctica laboral, com són la legislació industrial, la logística, el control i la seguretat de processos, normes de qualitat i certificacions, o habilitats comunicatives.

El programa formatiu compta amb els coordinadors docents, els professors universitaris, i els experts industrials, prop de 40 professionals de diferents sectors, procedents de les empreses de l’entorn petroquímic, agroalimentari, cosmètic i de tractament d’aigües que aporten el seu coneixement expert.

En el transcurs de l’acte, els estudiants van rebre un diploma i un obsequi per part de la Facultat de Química.

Els estudiants assistents a la cloenda van rebre un diploma i un obsequi.