04/07/2023

Clou el màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria del curs 2022-2023

Xavier Sabaté, president de la Comissió Logistic Green Deal de Barcelona Centre Logístic de Catalunya, imparteix una conferència sobre el paper de l’energia verda i la indústria

La cloenda del màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria, que s’imparteix a la Facultat de Química, amb la gestió de la Fundació URV, va tenir lloc el 29 de juny a les 17 h a la sala de graus de la Facultat de Química. L’acte va ser l’escenari per a la graduació dels 11 estudiants del màster, que aquest curs s’ha fet per setè any.

Imatge de la sala de graus durant l’acte de cloenda del màster en Eines per al desenvolupament professional a la indústria.

La cloenda va ser presidida pel degà de la Facultat de Química, Joan J. Carvajal, i va comptar amb la presència del professor coordinador del màster, Francesc Borrull. Xavier Sabaté, que és president de la Comissió Logistic Green Deal de Barcelona Centre Logístic de Catalunya i membre del Consell assessor de l’Energètica, va fer la conferència de la cloenda, que duia per títol “Energia verda i H2 verd o tanquem la indústria”.

Un moment de la intervenció del conferenciant, Xavier Sabaté.

El màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria va dirigit a graduats en Química, Enginyeria Química, Bioquímica o Biotecnologia, entre d’altres, als que proporciona una base teòrica i pràctica de qualitat per facilitar la seva inserció en l’entorn professional. Els estudiants realitzen prop de 600 h de pràctiques curriculars i treball de fi de màster a l’empresa ja que el màster té la col·laboració del potent teixit empresarial químic de Tarragona liderat per l’AEQT.

El màster ha estat dissenyat en col·laboració amb experts del món empresarial. Complementa la formació acadèmica rebuda durant el grau amb coneixements i competències més transversals, de gran utilitat en la pràctica laboral, com són la legislació industrial, la logística, el control i la seguretat de processos, normes de qualitat i certificacions, o habilitats comunicatives.

El programa formatiu compta amb els coordinadors docents, els professors universitaris, i els experts industrials, prop de 40 professionals de diferents sectors, procedents de les empreses de l’entorn petroquímic, agroalimentari, cosmètic i de tractament d’aigües que aporten el seu coneixement expert.

En el transcurs de l’acte, els estudiants van rebre un diploma i un obsequi per part de la Facultat de Química.

Els estudiants assistents a la cloenda van rebre un diploma i un obsequi.