26/06/2023

Clou el màster en Nutrició i Metabolisme amb una conferència sobre la investigació de probiòtics per l’alimentació infantil

El màster interuniversitari s'organitza conjuntament amb la Universitat de Barcelona

L’acte de cloenda del màster interuniversitari en Nutrició i Metabolisme del curs 2022-2023 va tenir lloc el dia 22 de juny a les 16 h al Paranimf de la URV. La conferència inaugural “Bifidobacterium longum subsp. infantis CECT 7210 (B. infantis IM-1™), del laboratorio al mercado”, va anar a càrrec de José Antonio Moreno Muñoz, responsable d’Investigació bàsica (Àrea Biotecnologia) de Laboratoris Ordesa, S.L. El màster s’organitza conjuntament entre la URV i la Universitat de Barcelona amb la col·laboració de la Universitat de les Illes Balears. El vicedegà de la Facultat de Química, Xavier López, va inaugurar l’acte i tot seguit va cedir la paraula a la coordinadora del màster de la URV, Anna Arola, qui va presentar al conferenciant.

Un moment de la intervenció de la conferenciant José Antonio Moreno.

Els alumnes van rebre un diploma de mans de la Dra. Arola i de José Antonio Fernández, coordinador del màster de la UB, i un obsequi de mans del vicedegà de la Facultat.

Aquest màster interuniversitari ha tingut aquest curs acadèmic 2022-2023 un total de 63 alumnes matriculats, dels quals un 70 % prové de fora de l’Estat espanyol, essent, per tant, un ensenyament altament internacionalitzat.

Un moment de l’acte de cloenda del Màster en Nutrició i Metabolisme 2022-23.