09/03/2023

Comunicat de condol a les famílies i amistats de les tres persones que han mort en l’accident a la mina de potassa de Súria

Dues eren estudiants de màster de la UPC i la tercera, estudiant de doctorat de la UB

L’Associació Catalana d’Universitats Públiques, de la qual en forma part la URV, expressem el nostre més sentit condol a les famílies i amistats de les tres persones que han mort aquest matí en l’accident a la mina de potassa de Cabanasses, a Súria.

Dues d’elles eren estudiants de màster al Campus de Manresa de la Universitat Politècnica de Catalunya i la tercera era estudiant de doctorat de la Universitat de Barcelona. Lamentem amb tristesa la tragèdia, que ha colpejat la comunitat universitària.

Aquest divendres, 10 de març, a les 12 del migdia, la URV s’afegeix al minut de silenci de la  Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat de Barcelona per manifestar el seu condol.