22/11/2022

La DO Montsant reconeix la Facultat d’Enologia amb el Premi Coneixement

La DO considera el centre de la URV la pedrera dels seus elaboradors i un dels motors per a la professionalització

Manuel Suárez, degà de la Facultat d'Enologia, amb el Premi Coneixement de la DO Montsant junt amb els guardonats de les altres set categories.

La Facultat d’Enologia ha rebut el Premi Coneixement de la DO Montsant, un reconeixement al centre que ha estat la pedrera de molts elaboradors que han passat pels cellers de la DO Montsant al llarg dels vint any d’història de la denominació d’origen. La DO considera la Facultat d’Enologia un dels motors per a la professionalització i el rigor dels projectes que conformen la DO Montsant.

El Premi Coneixement és una de les vuit categories dels Premis Montsant que es van lliurar en una gala celebrada a la Cooperativa Falset Marçà aquest cap de setmana. S’hi van donar cita cellers, viticultors i viticultores de la DO Montsant, així com representants de diferents institucions i administracions del territori, representants d’altres denominacions d’origen i altres agents del món del vi.