15/11/2023

Dos estudiants de grau guanyen el primer sorteig de Suport TIC a la docència

El programa d'ajuts TIC a la docència URV-Banco Santander s'adreça a tot l'estudiantat de grau, màster i de doctorat

La URV i el Banco Santander han iniciat una campanya de suport TIC a la docència adreçada als estudiants de grau, màster i doctorat de la Universitat. Des de l’octubre fins al desembre se sortegen dos ordinadors portàtils cada mes entre les persones que compleixin els requisits -ser estudiant de la URV, de la FURV o dels centres associats- i s’inscriguin a la web de les beques de l’entitat.

Aquest dimarts s’ha fet el lliurament dels dos primers portàtils a l’estudiant de segon curs de Medicina, Eva Morcelle i a l’estudiant de primer curs de doble grau en Enginyeria Biomèdica i en Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions, Oriol Arasa. La gerent de la URV, Elisenda Capella, els ha lliurat els ordinadors portàtils i ha estat acompanyada de la Vicerectora de Projectes Docents i Estudiants, Montse Pinent, i la secretaria general de la URV, Maria Jiménez.

Les persones inscrites i les que s’hi inscriguin entraran als dos sortejos restants que es faran a finals del mes de novembre i a finals de desembre.