10/10/2016

El director de Màrqueting i Comunicació de SA Damm inaugura la 22a edició de l’MBA

Jaume Alemany ha pronunciat la conferència "Estratègia de màrqueting de Damm: aprenentatges" en la inauguració de curs del màster de la URV en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA). Durant l’acte es va fer el lliurament del Premi Messer al millor estudiant i un reconeixement al millor projecte de la 19a edició del programa

“Ves a fer el que no fa el teu competidor”, va destacar Jaume Alemany en la conferència que va impartir en l’acte inaugural d’una 22a edició amb èxit de persones matriculades. L’acte, en una sala plena de gom a gom, va tenir lloc el dimecres 5 d’octubre al CTTi de la Fundació URV, al campus Sescelades.

Sota el títol «Estratègia de màrqueting de Damm: aprenentatges», Jaume Alemany, director de Màrqueting i Comunicació de SA Damm. va explicar la història de l’empresa i com va néixer el concepte “Mediterràniament”. Amb una lliçó magistral, va exposar la importància d’establir l’estratègia d’una marca i què és el que s’ha de tenir en compte a l’hora de fer-ho.

L'acte va tenir molta assistència.
L’acte va tenir molta assistència.

Després de fer un repàs de les diferents campanyes que la seva empresa ha dut a terme, també va destacar la importància dels patrocinis d’actes o esdeveniments i de tenir clar quin és el retorn que s’espera rebre amb cada un d’ells i dels valors a què estan associats. Un dels que va destacar va ser precisament el patrocini del Concurs de Castells, que va tenir lloc recentment a Tarragona. Els assistents van gaudir d’una gran classe de màrqueting de la mà d’un gran professional que es va mostrar sincer i directe.

Al finalitzar la conferència, es va fer el lliurament del Premi Messer al millor estudiant de la 19a edició de l’MBA a Carlos Gracia. També es va fer un reconeixement al millor projecte de la 19a edició a l’equip de @Home composat per Luís García, Carlos Gracia, Cristina Ramón i Blanca Salgado.

D’esquerra a dreta Rubén Folgado, director tècnic de Messer Ibérica, Carlos Gracia, l'alumne premiat, i Marion Riedel, responsable de Comunicació i Màrqueting d'aquesta empresa.
D’esquerra a dreta Rubén Folgado, director tècnic de Messer Ibérica, Carlos Gracia, l’alumne premiat, i Marion Riedel, responsable de Comunicació i Màrqueting d’aquesta empresa.
Èxit de persones matriculades a la 22a edició

El curs de l’MBA va començar el dilluns 5 de setembre amb 33 estudiants, una de les participacions més elevades de les darreres edicions. Els matriculats tenen una mitjana d’edat de 33 anys i 11 anys de mitjana d’experiència laboral. El 52% prové de la indústria mentre que el 48% ho fa del sector serveis. Pel que fa a la distribució per rols, el 64% són empresaris i directius, el 18% tècnics, el 15% successors a l’empresa familiar i el 3% emprenedors.

Més informació:

Màster en Direcció i Gestió d’Empreses MBA