12/06/2018

El nou equip de govern de la URV pren possessió

L'equip de govern que dirigirà la URV els propers quatre anys, encapçalat per Maria José Figueras, ha pres possessió avui

Aquest matí ha tingut lloc la presa de possessió del nou equip de direcció, nomenat per la rectora Maria José Figueras. L’acte ha tingut lloc a la sala de juntes del Rectorat.

Després que ahir prenguessin possessió la màxima representant de la Universitat i la secretària general, Laura Román, avui dimarts 12 de juny ho ha fet la resta de vicerectors. Jordi Sardà, professor d’Economia, ha estat nomenat vicerector d’Economia i assumirà el càrrec de director del campus de les Terres de l’Ebre; Maria Bonet, professora d’Història Medieval, com a vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat; Francesc Medina, catedràtic d’Enginyeria Química, com a vicerector d’Innovació i Transferència del Coneixement; Ercilia García, catedràtica de l’Àrea d’Organització d’Empreses, ha estat nomenada vicerectora de Personal (PDI/PAS); Domènec Puig, catedràtic de l’Àrea d’Arquitectura i Tecnologia de Computadors, com a vicerector de Programació Acadèmica i Docència; Cori Camps, professora de l’Àrea de Psicologia Evolutiva i de l’Educació, com a vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social; Francesc Díaz, catedràtic de l’Àrea de Física Aplicada, com a vicerector de Recerca i Planificació Científica; John Style, professor de l’Àrea de Literatura i Cultura Britànica, com a vicerector d’Internacionalització, i Josep Ribalta, professor de l’Àrea de Medicina, com a director de l’Escola de Doctorat. Seguidament, el nou equip ha fet reunió de govern.

Maria José Figueras, escollida rectora en les eleccions del passat 15 de maig, dirigirà juntament amb el seu equip la Universitat Rovira i Virgili en els propers quatre anys.