16/04/2015

El Parlament Europeu destaca la participació en la simulació parlamentària feta a la URV

El vídeo editat i publicat per l’oficina del Parlament Europeu de Barcelona fa un resum de la jornada i recull les opinions dels participants que valoren molt positivament l’experiència.

La II Simulació del Parlament Europeu es va fer el divendres, 27 de març al campus Catalunya. Un centenar de ciutadans, entre ells molts estudiants, van fer d’eurodiputats i van participar en diferents comissions: Energia i medi ambient, Ciutadania, Formació i educació, i Economia i treball. Després les seves propostes es van discutir en una sessió plenària amb la participació de tots els eurodiputats i els ciutadans que hi van assistir com a públic i presidida per Jaume Duch, portaveu del Parlament Europeu. Els acords adoptats a la simulació es faran arribar a Parlament Europeu.

Van dirigir l’activitat Alfons González, degà de la Facultat de Ciències Jurídiques (URV) i Marta Domènech, responsable oficina Europe Direct Tarragona, amb la coordinació de Joaquim Millán, director d’Eurolocal. Organitzaven l’acte Europe Direct Tarragona i la URV, amb la col·laboració d’Europe Direct Girona i la Universitat de Girona i amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona i la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.

II Simulació del Parlament Europeu